Sunday, July 5, 2009

1.6 juta tempah tiket percuma hadiri peringatan terakhir Jacko


LOS ANGELES: Sejumlah 1.6 juta orang menempah tiket untuk menyaksikan majlis terakhir memperingati raja pop, Michael Jackson di bandar raya ini Selasa ini, selepas ia ditutup semalam.

Bagaimanapun, majoriti mereka akan kecewa kerana hanya 11,000 tiket diedarkan berikutan tempat yang terhad di Arena Staples Center, manakala 6,500 tiket lagi untuk menyaksikannya menerusi siaran langsung di sebuah lagi panggung di bandar raya ini.

Promoter konsert, AEG yang memiliki Staples Center dalam satu kenyataannya berkata, pihaknya kini sedang meneliti kemungkinan tiket berkenaan dicetak semula menerusi komputer atau wujud penipuan.

AEG bercadang menghantar emel selepas jam 11 pagi (1800 GMT) ini kepada mereka yang bertuah memperoleh tiket berkenaan yang semuanya diberi percuma.

Penganjur berkenaan berkata, pihaknya akan memilih secara rawak 8,750 peminat yang bertuah dengan setiap pemenang memperoleh dua tiket.

Pihak penganjur bagaimanapun meminta orang ramai dan peminat raja pop itu supaya menyaksikan upacara itu menerusi televisyen. - AFP

No comments:

Post a Comment

Followers

[Lubuk Duit] Menjana PENDAPATAN TETAP dgn modal rm10 shj.Bisnes sms masa kini yg di niagakan secara networking. Daftar malalui sms bila-bila masa & di mana shj. rm10 KEUNTUNGAN 50% sehingga 5 LEVEL di bayar terus keakuan bank anda.SETIAP MINGGU. Maklumat dan komisen akan hantar dr semasa ke samasa.Peserta akan dapat formula RAHSIA WANG segera/flyer dan ruang IKLAN INTERNET selama 3888 hari.Untuk daftar taip myten-7168 dan sms kepada 014-6088404 Tunggu mesej dari admin.Pertanyaan sila tel 09-8444044