Monday, August 17, 2009

KJ Nampak 'Hantu' Di Permatang Pasir

oleh : http://amkj.blogspot.com

Ketua Pergerakan Pemuda Umno mendakwa terdapat pengundi hantu bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir kata Ketuanya Khairy Jamaluddin.

Sebelum ini pimpinan Umno sering menyalahkan Pakatan Rakyat dan mendakwa pengundi hantu tidak pernah wujud. Tidak mustahil Pemuda Umno akan menahan bas-bas yang masuk ke Permatang Pasir pada 25hb Ogos nanti.

"Kita dapati beberapa orang Melayu didaftarkan di rumah yang dihuni oleh orang Cina dan ada juga pengundi Cina didaftarkan alamatnya di rumah orang Melayu," katanya .

Khairy berkata sejak pilihan raya umum lepas terdapat kira-kira 1,000 pengundi didaftarkan di Permatang Pasir dan trend itu adalah tidak normal kerana jumlahnya terlalu besar.

Beliau berkata perkara itu akan dikemukakan kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bagi membolehkan tindakan sewajarnya diambil bagi menangani isu itu. "Kita akan kumpulkan bukti secukupnya dan kemukakan kepada SPR," katanya.

1 ulasan:

anakjatiperak berkata...

ana teringat almarhum Fadzil Noor kata yang pernah ana dengar "perompak akan menjerit dahulu dengan kata..perompak...perompak...tolong...perompak..., sambil perompak itu lari membawa hasil rompakannya.
rakyat dah buat keputusan bahawa "SEMUA NAMA YANG BERMULA DENGAN SURUHANJAYA ADALAH DUDUK BAWAH KETIAK UMNO/BN. toksah ler khairy nak jerit2...buat abis suara jer...

No comments:

Post a Comment

Followers

[Lubuk Duit] Menjana PENDAPATAN TETAP dgn modal rm10 shj.Bisnes sms masa kini yg di niagakan secara networking. Daftar malalui sms bila-bila masa & di mana shj. rm10 KEUNTUNGAN 50% sehingga 5 LEVEL di bayar terus keakuan bank anda.SETIAP MINGGU. Maklumat dan komisen akan hantar dr semasa ke samasa.Peserta akan dapat formula RAHSIA WANG segera/flyer dan ruang IKLAN INTERNET selama 3888 hari.Untuk daftar taip myten-7168 dan sms kepada 014-6088404 Tunggu mesej dari admin.Pertanyaan sila tel 09-8444044