Tuesday, June 2, 2009

Akil Hayy ke mahkamah hari ini


Kes tuntutan cerai isteri Ust Rock Akil Hayy akan didengar hari ini di Mahkamah Syariah, Ipoh.

Sudah pasti segala yang dirahsiakan selama ini akan terungkai juga didalam mahkamah nanti.

Dari dulu lagi Akil dan Waheeda menyangkal dakwaan bahawa mereka telah berkahwin mungkin atas sebab populariti yang perlu dijaga didalam dunia hiburan.

Manakala maklumat yang saya terima mengatakan bahawa mereka berdua telahpun berkahwin pada 27.12.2007 di kampung Waheeda di Johor. Wallahu'alam.

Buat Ust Rock Akil Hayy, telah berkali pimpinan Pas menasihati agar tidak terjun ke dunia glamour artis kerana natijah yang menunggu. Namun, atas niat untuk berdakwah dari dalam, beliau meneruskan juga penghijrahannya ke dunia artis dengan harapan agar dunia artis dapat dibersihkannya daripada gelumang dosa.

Akhirnya, beliau sendiri yang terpalit dengan najis glamour.

Oleh kerana glamour yang dicari, sekarang Allah Taala telah memberikan glamour yang cukup besar apabila kes rumahtangganya menjadi bualan hebat dimuka-muka depan akhbar.

No comments:

Post a Comment

Followers

[Lubuk Duit] Menjana PENDAPATAN TETAP dgn modal rm10 shj.Bisnes sms masa kini yg di niagakan secara networking. Daftar malalui sms bila-bila masa & di mana shj. rm10 KEUNTUNGAN 50% sehingga 5 LEVEL di bayar terus keakuan bank anda.SETIAP MINGGU. Maklumat dan komisen akan hantar dr semasa ke samasa.Peserta akan dapat formula RAHSIA WANG segera/flyer dan ruang IKLAN INTERNET selama 3888 hari.Untuk daftar taip myten-7168 dan sms kepada 014-6088404 Tunggu mesej dari admin.Pertanyaan sila tel 09-8444044