Friday, June 5, 2009

(Terkini) Lagi kekejaman Mahmoud Abbas.


Khamis, 04/06/2009 - Sumber-sumber media pergerakan Hamas, menyatakan Rabu lalu (semalam), pasukan-pasukan keselamatan Palestin itu yang setia kepada Presiden Mahmoud Abbas, di Tebing Barat, menahan dua orang wanita Palestin di kem pelarian Al Ein di Nablus, dan di Tulkarem, di bahagian utara Tebing Barat.


Sumber-sumber itu berkata yang Ghofran Al Zamil, daripada kem pelarian Al Ein , utara bandar Nablus , telah ditangkap oleh pihak berkuasa keselamatan.

Al Zamil adalah kakak bagi Saad Al Zamil, anggota briged Al Qassam Hamas, yang telah terbunuh oleh tentera Israel, dan kakak bagi Amjad Al Zamil, yang dahulunya diusir oleh Israel dan pada masa ini dipenjarakan oleh pasukan-pasukan keselamatan Palestin itu.

sumber : http://www.imemc.org
penterjemah : gunx

No comments:

Post a Comment

Followers

[Lubuk Duit] Menjana PENDAPATAN TETAP dgn modal rm10 shj.Bisnes sms masa kini yg di niagakan secara networking. Daftar malalui sms bila-bila masa & di mana shj. rm10 KEUNTUNGAN 50% sehingga 5 LEVEL di bayar terus keakuan bank anda.SETIAP MINGGU. Maklumat dan komisen akan hantar dr semasa ke samasa.Peserta akan dapat formula RAHSIA WANG segera/flyer dan ruang IKLAN INTERNET selama 3888 hari.Untuk daftar taip myten-7168 dan sms kepada 014-6088404 Tunggu mesej dari admin.Pertanyaan sila tel 09-8444044